woensdag 10 juli 2013

Tijdelijke tattoo's - Lauzz

                                                                  Heyhoi!

   Lauzz.nl had mij gemaild en ze vroegen of ik een blogpost wilde maken over hun nieuwste festivaltrend.
De nieuwste trend van het festivalseizoen zijn tijdelijke tattoo's.  Ik vind tattoo's zelf erg gaaf maar ik wil er geen omdat het mijn hele leven blijft zitten. Daarom komt Lauzz met de tijdelijke tattoo's. De tattoo's blijven ongeveer 4/5 dagen zitten. Je kan de tattoo met water aanbrengen en je kan het verwijderen met alcohol of olie. Er zijn zes verschillende soorten tattoo's, ik heb van allemaal een foto bij dit artikel geplaatst. dus als je dat wilt ziet klik dan even op meer lezen. De tattoo's worden geleverd met een gebruiksaanwijzing waar precies op staat wat je moet doen. De prijzen van de tattoo's varieren van 3,95 tot 6,95. Lauzz verkoopt buiten de tattoo's ook nog andere sieraden en bikini's
                                       
  





                                                Tattoo Set - Veren
                                               
                                                 Tattoo - Love
                                             Tattoo - Birds


                                                                  Lots of love  


                                                                    advertorial

Geen opmerkingen:

Een reactie posten